Till senaste kommentaren

Hur gör jag för att logga in och kontrollera mina lån samt att beställa böcker på Mina sidor?

Hej!
När jag hemifrån försöker logga in på Mina sidor, för att beställa en bok, så finns inte alternativet "Övriga användare" utan bara att logga in som universitetsstudent alt. genom "Direktinloggning."
Hur gör jag för att logga in och kontrollera mina lån samt att beställa böcker?
Hälsningar, 

Kommentarer

  • Hej!

    För att logga in, kontrollera dina lån och beställa böcker loggar du in i Mina sidor precis som du beskriver. Gå först till bibliotekets webbplats www.su.se/biblioteket. Klicka sedan på Mina sidor i fältet till höger. Jag testade precis och kan inte upptäcka några problem med inloggningen på vår webbplats. Jag får upp två alternativ "Universitetsinloggning" och "Annan inloggning", när jag klickar på Mina sidor. Testa att skriva in http://www.sub.su.se/logga-in i webbläsaren och se om det fungerar bättre. Återkom om det fortfarande inte fungerar. Lycka till!

    Vänliga hälsningar

  • Tack, för svar. När jag öppnade er webbplats i Internet Explorer visade det sig funka. "Annan inloggning" fanns inte som alternativ, när jag öppnade i den webbläsare som jag annars har på min dator.
    Hälsningar,

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.